Спеціальність бренд-менеджмент навчити студентів до професійно запускати, створювати та координувати окремий бренд, а також розробляти та впроваджувати стратегії розвитку, планувати перелік продуктів чи послуг. Вона поєднує й бізнес-практику, й головні принципи маркетингу, що дозволить студентам опанувати чималий обсяг навичок та знань, які допоможуть випускникам стати професіоналами у галузі маркетингу.
PR (public relations) – зв'язки з громадськістю, ця галузь практики пов'язана з контактами для досягнення взаєморозуміння, формування та підтримки репутації у бізнес-середовищі.
Branding – підвищення пізнаваності бренду, створення лояльного відношення, а також формування та підтримка позитивного іміджу певної марки у свідомості споживачів.
Реклама – поширення інформації у привабливий формі в поєднанні з популяризацією товарів чи послуг та метою переконати споживачів скористатися пропозицією.
Соціальні медіа – привернення уваги потенційних споживачів і створення інтернет-трафіку за допомогою соцмережі.