Вміст курсу направлено на забезпечення певного обсягу знань в галузі поведінки ринку та аудиторії споживачів, маркетингу сервісу та торгівлі, особливості онлайн-реклами, а також – в плануванні рекламних заходів та акцій, аналітиці різних розділів ринку, маркетингових стратегій, дослідження діяльності конкурентів, вивчення психосоціальних аспектів реклами. Випускники набувають знань, що дають змогу ефективно виконувати роботу, яка передбачає маркетингову діяльність підприємства, установи та компанії. Студенти отримують знання та навички, які стануть в нагоді у діловому спілкуванні, в галузі керування продажами, для вживання заходів щодо розв'язання проблем з маркетингу та питань з управління, зокрема й людськими ресурсами.
Маркетинг – це вдале поєднання науки та методів дослідження в галузі створення продуктів, які мають попит, та вміння їх запропонувати. Це мистецтво задовольнити потреби споживачів з вигодою для підприємства. Фахівець з маркетингу визначає, які саме сегменти ринку компанія зможе забезпечити як найкраще, а також займається розробкою та реалізацією просування товарів та послуг.
Термін «управління продажами» охоплює створення та контроль виконання плану, визначення цілей й тактики збуту, планування та управління ресурсами, які грають визначну роль в постійній підтримці продажів.